niedziela, 23 marca 2014

PROLOG



Czy życie w ciągu 3 lat może się diametralnie zmienić ? sądzę ze tak i to bardzo. Byłam grzeczną dziewczynką która miała wszystko w wypadku straciłam wszystko... rodziców rodzeństwo nie myślę o nich bo to nic dobrego nie robi nie użalam się ze dlaczego mnie wtedy uratowali. maiłam wtedy 16 lat. Wraz ze Stefa i jej bratem Maxem wyjechaliśmy z domowego miasta do Londynu alby zacząć nowe życie. Ohhh tak o wiele lepsze życie no cóż z miłej i sympatycznej osoby zrobiłam się sukowatą, wredna i kochająca adrenalinę, samochody, motory ohhh tak kocham to. Zamieszkaliśmy z najlepszym przyjacielem Maxa Alanem oczywiście na początku ze mną kręcił ale nic nie wyszło. Tworzyliśmy taką ekipę nikt nie miał lepszego towaru od nas byłam najlepsza w sprzedawaniu towaru nazwali mnie NIKE i pod tym pseudonimem rozwoziłam prochy. Wieczorami Max uczył nas szybko jeździć widział we mnie potencjał i po 3 latach byłam najlepsza w Londynie w nielegalnych wyścigach a co było najfajniejsze nikt nie wiedział że jestem dziewczyną nikt nie wiedział kim jestem zawsze jeździłam z kimś z ekipy. To jest wspaniałe życie adrenalina sex prochy i hajs od groma hajsu jak zawłaszczam wygrywać to była moc byłam nie do pokonania czekałam jeszcze tylko na wyścigi na motorach ooo tak ciekawe kto znowu będzie sie uśmiechał kiedy przegrają.
________________________________________
Hej od razu mowie ze w paru pierwszych rozdziałach nie będzie wzmianki o chłopakach. Akcja musi się rozkręcić 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz